20120425



Речникът Уебстър на съвременния английски определя летните фестивали като събиране на големи групи хора да слушат музика около няколко сцени през лятото. По мое мнение в последно време фестивалите се превърнаха много важна част от ежедневието и приятното прекарване на много млади хора по целия свят.

В България също има фестивали. Според мен в България фестивалите са хубави, но хората не ги оценят правилно. Както е казано в известната поговорка „на харизан кон зъбите не се гледат” и според мен това е правилна поговорка.

Аз мисля че в света има фестивали отдавна. Хората правят музика и се събират да я слушат, но едно време старите хора, които са закостенели не са разбирали младите са си мислели, че те просто отиват на фестивали за да се надрусат и напият и да правят секс безобразно. Аз мисля че човек може да се забавлява и без наркотици и алкохол, стига да е чиста душа и да знае как да си изкара хубаво според мен.

Например един от основните фестивали в света според мен се казва Гластънбъри и там всяка година ходят много хора за да си прекарат добре. Но аз мисля, че те не ходят всъщност защото там се събират най-големите музиканти от съвременната популярна музика, а защото всъщност искат да се видят с приятели. По моето мнение няма по-пълноценен начин да се видиш с приятели, освен ако не сте между двайсетхиляди потни тела и не си чувате мислите. Според мен също така това е начин за цивилизованите хора назапад да завържат нови контакти.

Според мен в България не е точно така и хората не разбират. Аз мисля че тук хората твърде много се интересуват от каква точно музика ще има на даден фестивал, а не дали ще се видят  с приятели и ще завържат контакти. Според мен това е една от причините българия да не е в еврозоната но това е друга тема според мен. Също така по мое мнение хората тук твърде много се интересуват от цената на билетите, което също е грешно и няма да си изкарат добре тези хора. Аз мисля, че хората в като цяло са изостанали от целият останал свят и от мен аз съм бил в англия.

Аз мисля че в интернет хората които там се изказват негативно за българските фестивали че те не са прави и според моето мнение не ги слушайте. Тези хора според мен не разбират от фестивали и съм сигурен че никой от тях не е ходил в англия, а и да са ходили никой от тях не е стоял колкото мен. Отчасти мога да разбера защо хората в интернет не харесват фестивали и той е промоутърите, които плащат малко на бандите и понякога хонорарите им не стигат дори за билет до англия.

Също така в заключение искам да кажа че аз слушам много интересна и авангарда музика като например Муслим Магомаев, но той никога не би дошъл в българия, защото тук не разбират според мен от такава музика, защото не са ходили в англия. Вземайки всичко това впредвид искам да кажа, че да се ходи по фестивали е хубаво и трябва да се подкрепят българските изпълнители и фестивали. Дори за тези които милсят че музиката им не е хубава и приятна за слушане, трябва да се слуша защото трябва да се подкрепя българското за да се запази българия нашата нация е на 1300 години и е била на три морете гледате ли шампионска лига? гледайте и пращайте есемеси! Англия!

1 коментар:

  1. Анонимен27.4.12

    Ako bih si pozwolil da izrazq sobstwenoto si mnenie wsa6nost bih kazal che spored men da

    ОтговорИзтриване