20120307


НЕ КАЗВАМ ЧЕ НЯКОГА ЩЕ СЕ СЛУЧИ но ако се озовем аз и ти на едно и също място и няма хора около нас и никой никога няма да разбере какво е ставало там сигурно бих ти признала че съм държала котешки пенис в устата си. това е реална история от живота ми и никой не знае за нея. също така имам малка 32милиметрова шайба на ануса която не ми позволява да го затворя и във всеки един момент има реален риск да се насера. нося я през деня а вечер я махам и си лягам с мисълта за десетките хора които съм срещнала днес и които не са знаели че нося нещо толкова странно.

аз съм странна. внимавай да не се влюбиш защото моя мозък не работи по нормалния начин и няма да мога да се държа така както очакваш от мен да се държа. понякога оставям братовчедка си да пише от моя скайп когато ми пишеш. на 6 годишна възраст я отвлякоха и я държаха 11 дни в панелен апартамент във враца където се е хранила само с части от мебелите. за да и помогнат да се възстанови по-бързо от травмата, лекари и психолози и намериха квартира в същия панелен блок и сега тя живее там четири дни седмично.

1 коментар: