20120312



Аз съм от ТУ, специалност ядрена енергетика и съм отличника на курса. От Плевен съм, но живея в студентски град. Поканиха ме в този блог, за да поговоря за тая контроверсия, дето се случва напоследък. Сега ще ви кажа как е в студентски град. Супер е в студентски град. Гражданчетата, дето по цял ден киснат в офиса и коментират в сайта на дневник колко сме зле за 800 лева на месец по-добре ли са? Мишко, ти си завъшил няква чекия като стопанско управление, преписвайки на изпита и ся ше прекараш остатъка от живота си в офис. Аз всеки ден разгадавам тайните на вселената и съществуването и осзънавам концепции, дето малкия ти мозък даже не може и да ги одраска. И като свърша с тва си правим масата в коридора на общежитието и избухваме и женските се качват и ни танцуват.  И после в миленката и аз катеря по масите и през тва време мозъка ми пак бачка 2000 оборота по бързо от твоя.

И кво? Убиха някой. Тва става всеки ден и в харвард и в йеил и в надфиз. Че не ви се случва до гъза не означава, че не се случва. Хора умират. Светът е несправедлив. Путките се страхуват.

И кво? Имало много барове? Кво искате да има бе? Библиотеки?  Кво искате да правим, ние сме на 20. По цял ден и по цяла вечер да си стоя в общежитието? Ми няма да си стоя в общежитието. Ще избухвам докрай и ще пия водка за левче, щото нямам богати родители, дето да ми плащат да си клатя краката в някоя голяма квартира в центъра, да ходя с рейбанки в микстейп и да си променям мекото говорене за да се харесам на столичани в повече. Ти се забавляваш, като се правиш на тва дето не си, а ние се забавляваме както трябва. Пием и се ебем.  Питай римляните куче. Изпитана практика.

5 коментара:

  1. Анонимен12.3.12

    Мамин златен :) Аман от бъдещи инжИнери като теб !

    "И кво? Имало много барове? Кво искате да има бе? Библиотеки?" Защо мислиш, че с такива неграмотни изказвания ще докажеш нещо ? Като чета какво си написал - ами ти си същото леке както и тези които псуваш. Разликата е в парите. Те имат, ти - не.

    Доколкото разбирам обаче, с твоя извисен ум, дето работи на 2000 оборота ( това изказване е самото олицетворение на твоята инетелегентност ) ти стига само да ебеш и пиеш което, честно да ти кажа ... ами не ми звучи много интелигентно.

    Та така - както са казали хората ( специално за твоя случай, иначе нямам нищо против хората от провинцията ): можеш да изкараш момчето от селото ама неможеш да изкараш селото от момчето !

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен12.3.12

    Този селски сладур е точно това, което когато се псува на "селяндур" човек има впредвид.

    Да започнем анализа параграф по параграф:
    1. Ядрена енергетика? Последния път който проверявах, КСТ, КТТ и Електроника бяха първите 3 по бал. За да влезеш ЯЕ значи си се представил точно "отлично" на изпитите (или матурите, там каквото си ползвал)

    2. "Гражданчетата" които коментираш имат работа и плащат данъци, а не чакат на мама и татьо да им пратят бурканите и да им платят семестриалната такса. Те са тези които тласкат икономиката, а не чакат системата да ги избута.

    3. Независимо дали "мишката" е завършил преписвайки или не, той има работа. Ти нямаш, а и с това отношение никога няма и да имаш. Имах колега с подобно отношение към останалите, човека беше от Добричко, който го изритаха в първите му 3 месеца работа. Селянин.

    4. Че всеки ден разгадаваш тайните на Вселената беше причината да започна да пиша отговор... Няма такъв ташак. Толкова ми е смешно, че чак се чудя дали не е написано иронично... Но ако беше така нямаше да е писано от Селинджър...

    5. "Мишко" нямало да разгадае тайните на Вселената с "малкия си мозък". Аз все си мисля, че малкия мозък се ползваше за ориентация в 3D пространството, а главния мозък за мислене, но биологията ми куца (щото съм компютърен инжЕнер). Ма Селяндура си е Селяндур.

    6. Правенето на масата в коридора и в "Миленката" е селски термин. Не "правиш" маса, а "слагаш" такава. Използвайки глагола в неправилна форма само подчертава селския ти произход (не че го криеш...). Математиката ми е по-силна от литературата, но това е очИвИдно дори за мен. Мазен баничар Селташки.

    7. Оборотите на мозъка ти ги коментира колегата горе (явно мозъка е нов модел, който ползва ултра немодерната технология на въртящия се диск, който бързо се замества от SSD).

    Стига ми толкова. Сериозно.
    Заради такива нямам фейсбуци, туитъри, гугълплюсове и не членувам във форуми (вече).

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен13.3.12

    не знам тва кинклонг ли го е писал или коментарите са от него или и двете

    ОтговорИзтриване
  4. ако авторът сам си отговаря и се заяжда със себе си, значи е велик човек, признавам го

    ОтговорИзтриване
  5. Анонимен19.3.12

    плъх е по-долно от мишка

    ОтговорИзтриване