20120227


аМИ АКО СЪМ ГОТИН САМО В ИНТЕРНЕТ? аМИ АКО НА ЖИВО СЪМ СПЕЧЕН И НЕ МИ ИДВАТ ЛАФЧЕТА? аМИ АКО ЛАФЧЕТАТА МИ В ИНТЕРНЕТ (с много референции кам готини работи дето само аз ги знам) ВСЪЩНОСТ НЕ СТРУВАТ ПОВЕЧЕ ОТ НАПИКАН СЦЕНАРИИ НА КОМИЦИТЕ? аМИ АКО ИНТЕРНЕТ ВСашНОСТ НЯМА ЗНАЧЕНИЕ? аМИ АКО ВСИЧКИЯ ТОЯ ДЕТАЧМЪНТ МЕ ПРОВАЛИ И СЕ САМОУБИЯ КАТО СТАНА НА 40 ЩОТО ВЕЧЕ И КУЛНЕСА В ИНТЕРНЕТ НЕ МЕ ПРЕДПАЗВА ОТ РЕЛАИЗЕЙШАНА ЧЕ НЕ САМ БЕЗСМАРТЕН И СВЕТА НЕ СЕ ВАРТИ ОКОЛО МЕН? АМИ АКО ЧУЖДИЦИТЕ НЕ СА ГОТИНИ ВЕЧЕ? аМИ АКО ВСИЧКИТЕ ТЕЯ ПРОЗРЕНИЯ СА ПРОСТО НАЧИН ДА ПРОДЪЛЖАВАМ ДА СИ МИСЛЯ ЧЕ СЪМ ГОТИН И ВСИЧКО Е НАРЕД ЩОТО САМ САМООСАЗНАТ? аМИ АКО ВСИЧКИ ДЕТО СИ МИСЛЯ ЧЕ СИ МИСЛЯТ ЧЕ СА ГОТИНИ СЪЩО ЗНАЯТ ЧЕ НЕ СА ГОТИНИ И ЖИВЕЯТ В СЪЩИЯ ЕКЗЕСТЕНЦЕАЛЕН АД. АМИ АКО ТОЧНО КАТО МЕН ОСЪЗНАВАНЕТО НА ТОЯ АД ПО НЯКАКАВ СТРАНЕН НАЧИН ГИ КАРА ВСЕ ПАК ДА СЕ ЧУСТВАТ ГОТИНИ И СЕ ПОЛУЧАВА ВИШАС САРКАЛ В КОЙТО НИКОЙ НЕ ЩЕ ДА СИ ОПРАВИ БАКИИТЕ? аМИ АКО ТОЯ БЛОГ НИКОИ НЕ ГО ЧЕТЕ? аМИ АКО СЕ ОКАЖЕ ЧЕ СЪМ БОЛЕН ОТ НЕЩО ТОВА ЛИ ще ДА ОСТАВЯ НА СВЕТА? аМИ АКО ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ ГО ЗНАЯТ ВСИЧКО ТОВА ВЕЧЕ ОТДАВНА АМА НЕ ГИ ЕБЕ? аМИ АКО ВСИЧКО ТОВА Е ЗА НИЩО. аМИ АКО ХОРАТА ДЕТО СИ ПОСТВАТ СНИМКИ НА БЕБЕТАТА ВЪВ ФЕБЕ ВСЪЩНОСТ СА ДОБРИТЕ? аМИ АКО ТЯХ НЕ ГИ ЕБЕ ЗА ИНТЕРНЕТ И СЛЕД КАТО ПОСТНАТ СНИМКИТЕ СЕ ВРЪЩАТ КЪМ РЕАЛНИЯ СИ ЖИВОТ? аМИ АКО МОЯ РЕАЛЕН ЖИВОТ НЕ МИ ХАРЕСВА ТОЛКОВА КОЛКОТО ИНТЕРНЕТ? аМИ АКО KING__LONG ВСАШНОС НЕ МЕ ХАРЕСВА? аМИ АКО ТОВА ВСЪЩНОСТ НЯМА ЗНАЧЕНИЕ? аМИ АКО ВСИЧКИТЕ ТЕА НАПРЕГНАТОСТИ СИ ГИ ИЗМИСЛЯМ САМ И ВСАШНОСТ САМ ПРИСТРАСТЕН КАМ ДРАМАТА ЩОТО ИНАЧЕ САМ НИЩОЖЕН И СКУЧЕН. аМИ АКО НЕ ЕБА ДОСТАТЪЧНО? аМИ АКО НИКОЙ НЕ МЕ ОБИЧА? аМИ АКО АЗ НЕ ОБИЧАМ НИКОЙ? сЛЕДИТЕ ЛИ МИ МИСАЛТА?


10 коментара:

  1. Анонимен29.2.12

    сиеменс це35 беше хубав телефон, имаше полифонични мелодии

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен6.3.12

    защо са на толкова рядко постовете вече

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен7.3.12

    какво каза с това - кур. буквално. пишката ти ама в буквички. между другото така на монитора ми изглежда по-голяма от на тия в другите блогове. евала. впечатли ме, сега ще си мечтая да се запозная с теб и ще се пипам, поне докато ми е свеж интереса.
    моля те отговори ми. имам нужда да науча повече за теб, а най-добре да се видим на живо. все ми е тая дали ти е голяма или малка пишката, аз пак ще ти я лапна, на живо или тук пред монитора.
    пиши ми. ама моля те направи го по тоя начин дето си самоироничен към самоиронията си, страшно е забавно. в почивките на работа препрочитам текстовете ти, възхитена съм. сперма с думи, не че е ново, ама предусещам, че твоята ще е по-вкусна.

    ако ти е интересно да си говорим повече пиши ми имейла си, да си комуникираме интимно.

    р.

    ОтговорИзтриване
  4. Анонимен8.3.12

    имаш акъл, но се правиш на тъп. да си тъп е вървежно. на хората им харесва да слушат и виждат тъпотии. хилят се, повтярат те, имитират те. получаваш внимание, харесва ти. понякога си мислиш дали не е време за смяна, но те плаши възможността да изгубиш кибиците и вниманието им. продължаваш. понякога си позволяваш да покажеш за миг истинските си способности и ефектът е силен. ставаш известен. превръщаш се в гуру, един от първите, за които новодошлите чуват. редовно сервираш порции говна на широк кръг хора, които ги поглъщат с блясък в очите и жадно искат още.

    и продължаваш да си задаваш въпроса защо всички в тази държава са тъпи.

    su.

    ОтговорИзтриване
  5. се едно су трябваше да значи нещо

    ОтговорИзтриване
  6. Анонимен8.3.12

    там е изводът

    ОтговорИзтриване
  7. nikoi ne si zadava vaprosa za6to vsi4ki v taia darjava sa tapi osven palni tapaci deto ne znaiat 4e niama zna4enie su

    ОтговорИзтриване